Klachten- en geschillenregeling

De logopedisten in onze praktijk doen er alles aan goede zorg te verlenen. Mocht u onverhoopt toch niet tevreden zijn over het logopedisch onderzoek en/of de logopedische behandeling, dan is het belangrijk dat te bespreken met uw behandelend logopedist. Als de logopedist niet weet dat u niet tevreden bent, kan zij de klacht niet oplossen. Komt u er niet uit met de behandelend logopedist dan kunt u uw klacht neerleggen bij Bregje Hollanders (praktijkhouder). Zij zal dan samen met u en de behandeld logopedist zoeken naar een zo goed mogelijke oplossing voor beide partijen.

Lukt het niet om tot een goede oplossing te komen dan kunt u terecht bij het Klachtenloket Paramedici.  De logopedisten van Kinderlogopedie Heemskerk zijn hierbij aangesloten.

Klik hier voor de praktijkinformatie over de Klachten- en Geschillenregeling Paramedici.

shutterstock_119730016

Bent u tevreden? Vertel het anderen! Bent u niet tevreden? Vertel het ons!